Het artikel is toegevoegd aan je winkelmandje
Beste Klanten de webshop is tijdelijk offline !!         

Veelgestelde vragen

  • Hoe verander ik mijn persoonlijke gegevens of wachtwoord?
    Ga naar ‘Mijn account’ en wijzig je gegevens of wachtwoord via de opgegeven invulvelden. Sluit af door te klikken op de onderstaande knop 'Opslaan'.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
    Klik op de knop ‘Wachtwoord vergeten?’ Onderaan het inlogvenster voor bestaande gebruiker. Vul je e-mailadres in en klik op ‘Wachtwoord resetten’. Vervolgens ontvang je een e-mail met de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord in te stellen.
  • Welke betalingsmogelijkheden biedt de Feestfabriek?
    Je kan je aankopen bij de Feestfabriek veilig online betalen met Bancontact, Visa en Mastercard.
  • Wat zijn de leveringsmogelijkheden bij de Feestfabriek?
    Je bestelling wordt met bpost bij je geleverd. Het is ook mogelijk om je bestelling zelf op te halen in onze winkel. Duid in stap 1 van de bestelling aan welke optie je verkiest.

    Kom je ophalen en wil je snel geholpen worden? Bel ons op of zend ons een mailtje zodat we je bestelling op een afgesproken tijdstip voor je kunnen klaarleggen en je zo onnodig wachten vermijdt.

     
  • Wat is de levertermijn van mijn bestelling bij de Feestfabriek?
    Voor een bestelling dien je een levertermijn van 2 werkdagen te rekenen, indien voor 12u00 besteld.

    Het kan echter uitzonderlijk voorkomen dat er enkele extra dagen over de bezorging van een bestelling wordt gedaan. Heb je de bestelling na drie extra werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch of per mail contact met ons op en vermeld daarin uw bestelnummer.
  • Kan ik mijn bestelling afhalen?
    Ja, je kan je bestelling zelf ophalen in onze winkel. Hiervoor dien je in stap 1 van de bestelling de optie ‘Bestelling afhalen' aan te duiden.

    Afhalen is mogelijk tijdens de openingsuren van de winkel. Kom je ophalen en wil je snel geholpen worden? Bel ons op of zend ons een mailtje zodat we je bestelling op een afgesproken tijdstip voor je kunnen klaar leggen en je op die manier onnodig wachten vermijdt.
  • Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelde artikelen van de Feestfabriek?
    De verzendkosten zijn afhankelijk van de omvang van je bestelling. Wanneer je verkiest om je bestelling zelf in onze winkel op te halen vallen de verzendkosten uiteraard weg.

    De verzendkosten van je artikel(en) worden in je bestelling binnen België aangegeven. Vanaf een bestelling met een bedrag van € 70 (incl. BTW)  is de verzending binnen België gratis. Bedraagt het totale bedrag van je bestelling minder dan € 70 (incl. BTW) dan wordt een transportkost van € 4,95 aangerekend.

    De verzendkosten van je artikel voor een plaats buiten België bedragen € 11,95 .
  • Ik heb een artikel besteld, maar nog niets ontvangen. Wat moet ik doen?
    Na de levertermijn van 2 dagen kan je het best nog enkele werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen kunnen er enkele extra dagen over de bezorging van een bestelling gedaan worden.

    Heb je de bestelling na drie extra werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch contact met ons op via het nummer 050 66 17 70 of per mail via info@de-feestfabriek.be en vermeldt daarin je bestelnummer.
  • Ik heb de bestelde artikelen in beschadigde staat ontvangen. Wat moet ik doen?
    Allereerst onze excuses. Ondanks de kwaliteit van onze artikelen en hun verpakking kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet meer in perfecte staat is.

    We voorzien je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Stuur ons een e-mail via info@de-feestfabriek.be met informatie over het probleem of bel ons op het nummer 050 66 17 70.

     
  • Kan ik ongeopende en ongebruikte artikelen retourneren?
    Ongebruikte artikelen waarvan de verpakking nog intact en ongeopend is kan je binnen 14 kalenderdagen na ontvangst retourneren.

    Wens je te retourneren? Contacteer ons graag schriftelijk binnen deze termijn aangezien we ervan uit gaan dat je tevreden bent met je aankoop als we binnen de termijn van 14 kalenderdagen niets van je horen. Stuur vervolgens het artikel inclusief alle toebehoren in de originele verpakking en ongebruikte toestand, binnen 14 dagen na ontvangst terug, vergezeld van de originele factuur.

    Wij verzoeken je vriendelijk om de reden van retour op de achterzijde van de factuur te vermelden samen met het artikel te sturen naar dit adres: De Feestfabriek, Koningin Astridlaan 97, 8200 Brugge.